Friday 24 May 2013

Examination

Akhirnya , dapat jugak cuti . Yela kan , seminggu dok buat exam . Dan seminggu tu jugak aku tak online Facebook dan twitter.Meja aku dengan members semua rapat rapat. Haha,tektik nak meniru lettew.First ,Hari Jumaat exam Bahasa Melayu , Boleh lah soalan dia , buat karangan komsas , karangan domestik . Haih , first exam pun dah cuak . *Lapar*. K. lepas BM , Exam paper Sejarah , lewls , paper dia copy dekat buku PBS ja . Masuk Bab4 .Nasib baik ah cikgu bagi tengok buku.Sebab pun dalam tu bukan ada pilihan jawapan . Bagi aku senang je exam ni . Tup . . tup. . , dah siap :p . HAHAHAHAHA. Mana acii kan exam boleh tengok buku . Whatever . Then Hari Selasa , exam Matematik . Ya Allah , punya lah susah yang amat .Satu pebenda aku tak ingat . Stress. Ada satu soalan ni , benda yang aku tak belajar lagi dah kuar dekat kertas pekse . Apakah . Aku dengar cerita , cikgu yang buat soalan ni kena marah dengan cikgu lain sebab dia tak bincang dekat cikgu cikgu lain . Main pakai buuuuuuuatttt je soalan . So , memandangkan yang soalan tadi aku tak belajar lagi . Akhirnya , aku biarkan kosong ja :'3. Mampus lah aku nak jawab -.- .Then , exam GEOGRAFI . Peeeeee, macam tak boleh bla masa tu . Muka blur memasing masa menjawab.K , susah , ada yang senang . But , aku siap yang kertas geografi . Tapi betul ke tak aku tak tahu lah . Kbye.

No comments:

Post a Comment