Saturday 25 May 2013

Oh No ! My Crush !


Assalamualaikum Guys . ( Excited ) . Hen hen hen hensemmm tak laki tu ? Laki tu senanya laki aku. Hahahaha  xD. Tak lah tak tak . Senanya laki ni crush aku . Actually aku tak tahu nama penuh dia , dia tinggal dekat mana , umur berapa , everything pasal dia , semua aku tak tahu . Aku curi gambar ni pun dekat FaceBook FAKE dia . Melthing aku tengok photo dia ni . * Cepat cepat masuk dalam peti sejuk * . Agak agak dia ni SINGLE or TAKEN ? .

Abang Kpop . Hahaha.
 Dia buat aku cair sebab dia pandai drees up :) . Wahaaa , macam kpop siaa . Muka dah lah hensem , comel , putih , rambut macam Zayn Malik . Mana tak buat aku melthing sangat sangat kan . And , bukan aku sorang je yang melt . Girls lain pun sama tengok dia terus cair .
Oke , comel :*
  
Siapa Melthing tengok photo ni? . Aku syorkan cepat cepat masuk PETI SEJUK k .
I loveeeeeeeee photo this .

Lastly , photo ni paling Handsome . Dah lah comel . Alolololo , comel nya . Girls , korang nak ambik lah . Tak kesah . Banyak crush aku sebenarnya . Aku just suka tengok muka dia je . Tak pandang hati . Haha . Aku bukan kenal pun dia ni . But , kalau dia mintak kapel secara tiba tiba , mustahil lah aku nak tolak . Abang angkat aku pernah pesan , sebelum nak kapel , kita kena kenal hati budi dia dulu . Oke Tata :*

1 comment: