Saturday 25 May 2013

Muhammad Andika Putera .

Hai Xoxo ! Welcome To My Blog Again :) . So , I want to story about my crush . Em em em , Dia pakai baju melayu kaler purple ? Siapakah jejaka ini ? Dia single atau taken ? Stay dekat mana , umur berapakah dia ini ? Banyak hang tanya soalan . Pening pale ceq nak habak . Haha . Meh ni ceq nak habak dekat depa semua ni . Kat bawah ni biodata dia . Aku tulis apa yang aku tau jewww :* 

Nama : Muhammad Andika Putera Bin Salleh
Umur : 16 tahun
Stay : Pulau Pinang
Born : 16 Oktober 1997

Dia hensem kan ? Putih lagi :) . Setahu aku akak dia jual shawl. Akak dia apak comel. Dulu aku beli ah buku ' Yezz' , then , masa aku dok belek belek magazine tu , aku terjumpa akak dia dalam buku tu ! akak dia promote shawl :) . Lawaaa gileee ah . *Kezut * .Photo Andika semua aku curi , hihi , sorry andika , Photo awak hensem sangat :3 . *Tunduk *. Pernah sekali , aku letak photo timeline facebook gambar andika , semua orang tanya ' Kau kapel dengan andika ke , siapa dia ni ? Hensemm lah '. Nyesal aku , semua dok tanya dekat aku , itu ini . Penat jawab ! :( . Pestaim aku tengook photo dia , cair habis . Muka dia iras iras macam Justin bieber . And , aku tiap hari stalk dia . Dia ada upload dia buat gwiyomi , comelll sia :) . But , ada je orang bagi komen negatif dekat dia ! Menyampahhh ,Sian andika aku :3 . Btw , aku rasa dia ni dah ada awek . Awek dia pun lawa :) . Haih , crush crush , hang  dah ada  gf dah . Ingat , ceq yang jadi bf hang , andika :3 . Nak buat macam mana dah melepas .Nevermind , kubang bukan seekor , banyak kumbang dalam dunia ni . Em em em , Mula dah aku nak buat hastag #AndikaFansForever . Hahaha . Harap hang dengan awek hang bahagia sampai bila bila :')

10 comments:

  1. http://www.facebook.com/andika.map.9

    ReplyDelete
  2. Cantik blog awak! Biasalah, hot stuff memang lah hensem n lawa.. Btw, awesome!!

    ReplyDelete
  3. andika putera a.k.a Justin bieber Malaysia tu dh ada gf?? OMG!!!

    ReplyDelete
  4. andika putera! arggh! melting wowooo

    ReplyDelete
  5. perhhh .!! omeyy gilerrr arr meltingg kiteww tngkkkk .!! aummm aummm

    ReplyDelete
  6. dika mmg da ade awek..cantik orgnye..model la katakan..klau x silap umurnye 16 tahun..

    ReplyDelete